t=_blank>glitter-graphics.com

Thursday, February 23, 2012

tanpa berpaling

kau pergi

setelah bahagia,kau pergi tanpa berpaling
ke arah ku lagi
senyumanmu bersinar indah dismaping sidia
kau tersenyum bahagia,
seolah-olah selama ini aku tidak pernah wujud

kini,
kau gembira dan akulah yang menangis dalam diam
kini,
kau pergi dan akulah yang derita
kini,
antara kita sudah hilang talinya
dan akulah yang terjerut dgn tali yang
kau pernah ciptakan

aku gembira kau bahagia
tapi aku derita kerana
kau gembira tanpa memohon maaf dariku
aku sedih kerana kau lupa
perasaanku,
aku jadi sakit kerana kau lupa
pada aku..
kenapa?kenapa?
tiada secebis ayat kau berikan padaku
selepas kau mengecapi bahagia
kenapa?
kau biarkan aku begini??
sampai kapan aku harus memendam perasaan
menipu diri sendiri,
aku silap kerana menyintaimu
menyayangimu,tanpaku tahu kau meninggalkanku,
tanpa berpaling lagi

No comments:

Post a Comment