t=_blank>glitter-graphics.com

Friday, January 28, 2011

kawan...


Kawan.....
kita bertemu dan berpisah....
namun persahabatan tetap kekal..
kerana kita adalah "KAWAN"

Kawan...
ketika kau jauh,aku mencarimu...
ketika aku jauh,kau mencariku...
kita saling mencari antara satu..
kerana kita adalah "KAWAN"

Kawan..
detik berlalu begitu cepat..
tanpa sedar kita sudah menjalin satu ikatan bersama..
ikatan yang INSYALLAH tak akan terlerai...
kerana kita adalah "KAWAN"

Kawan...
aku sanggup berkorban untukmu..
walau terpaksa mengadai nyawa..
kerana kau adalah kawan..
yang sentiasa mengakui kewujudanku..

Kawan..
ingatkah lagi sewaktu kita mencipta memori..
suka duka kita bersama...
ingatkah lagi sewaktu kita berjalan dan berlari bersama
mengejar waktu mencari misi dan mencapai impaian
kerana kita adalah "KAWAN"

Kawan...
maaf ku pinta seandainya..
di saat kita bersama..
aku pernah melukaimu,menyakiti dan menyusahkan dirimu..
bukan sengaja,tetapi setelah lama mengenalimu..
aku semain yakin kau adalah "KAWAN"hingga akhir hayatku...

Kawan....
aku berharap kau sentiasa bahagia..
jangan pernah kau lupakan aku di sini...
kerana setiap langkah dan perjalananku..
aku sentiasa mengingatimu...
walau kita dipisahkan oleh lautan dan sempadan..

kawan....
tahukah engkau...
persahabatan kita seperti sebuah cinta...
malah persahabatan kita melebihi orang yang bercinta...
kerana kita memahami,mengenali antara satu...
walaupun kita bersengketa namun persahabatan akan kembali terjalin...
kerana kita adalah "KAWAN"

Kawan....
seandai kita berpisah...
jangan sedih dan menangis..
bergembiralah kerana walau kita berpisah
hati kita tetap satu....

by:CITRA NOHANA..

3 comments:

  1. sob3...sjk yg sgt mnrik shingga mmbuatkn perasaan ku trharu..tima kasih kwnku, smga prshbtn kita tidak akn kekal di dunia malah di akhirat kelak^_^
    dn smga khidupnmu d perantauan sntisa tenang dn gmbira...

    ReplyDelete
  2. kerana persahabatan sukar di cari ganti..cinta ble di ganti tiap masa tapi bukan persahabatan...
    TQ,biasa ja bh blog ni

    ReplyDelete